ВНИМАНИЕ психология на рекламата 5 стр. очаква одобрение

ВНИМАНИЕ /психология на рекламата/

Вниманието представлява съсредоточеност на съзнанието върху определен обект. То е средството, чрез което активно преработваме ограничено количество информация от огромния обем данни, постъпващ чрез сетивата ни (Anderson, 2004).
messi
0 0 0
КЛЮЧОВИ ТЕРМИНИ В ПСИХОЛОГИЯТА НА РЕКЛАМАТА 5 стр. очаква одобрение

КЛЮЧОВИ ТЕРМИНИ В ПСИХОЛОГИЯТА НА РЕКЛАМАТА

„Рекламата е печатно, писмено, устно или визуално осведомяване за лице/стока/услуга, произтичащо и заплащано от явен източник (рекламодател), с цел увеличаване на проникването на пазара, разширяване на клиентелата, получаване на гласове или обществено од
messi
0 0 0
Психологично профилиране на лица 18 стр. очаква одобрение

Психологично профилиране на лица

Психологическото профилиране* е част от психо-диагностиката. „В съвременната психология терминът „психо-диагностика” се обяснява съдържателно в няколко основни аспекта: като целенасочено изследване на личността за разкриване на нейните съществени особенос
messi
0 1 0