Материали 1-4 от 4

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ ЕКО И БИО ИНТЕГРИРАН ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В БЪЛГАРИЯ 66 стр.

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ ЕКО И БИО ИНТЕГРИРАН ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В БЪЛГАРИЯ

Туризмът, който е признат за една от най–динамичните бизнес сфери в света, засяга всички аспекти на обществения живот – икономическа, социална, политическа и духовна, е една от трите взаимосвързани индустрии (туризъм, промишленост и търговия), които движа
messi
0 0 0
Екологичен туризъм в България Същност и особености Проект за реализация на екологичен туризъм в Габрово 20 стр.

Екологичен туризъм в България. Същност и особености. Проект за реализация на екологичен туризъм в Габрово

Екотуризмът се заражда в Северна Америка, в средата на 80-те години, в следствие на развитието на пътувания в най-отдалечените места със съхранена природа.
messi
0 0 0
Хотнишки водопад 10 стр.

Хотнишки водопад

Водопадът Кая Бунар (по-известен като Хотнишкия водопад), дава началото на Хотнишката екопътека, разположена на границата между Дунавската равнина и Предбалкана. Пътеката е с обща дължина 1,5 км. и е изцяло изградена в ждрелото на р. Бохот...
ivan40
9 0 0