Конкурентоспособност на застрахователния продукт 2 стр. очаква одобрение

Конкурентоспособност на застрахователния продукт

Определянето на конкурентоспособността на застрахователен продукт е съпоставяне на същия продукт, предлаган от конкуренцията. Конкурентоспособността предполага, че има реално наситен пазар...
lubega
0 0 0
Място на застраховането в процеса на управление на риска 12 стр.

Място на застраховането в процеса на управление на риска

За възникване на застрахователното отношение следва да бъде сключен застрахователен договор. Заарахователния договор по своята същност е една двустранна и самостоятелна правна сделка за сключване иа една доброволна застраховка...
daniche90
0 0 0
Основни понятия и определения за туристическата реклама 12 стр.

Основни понятия и определения за туристическата реклама

Основни понятия и определения за туристическата реклама. Концепции за рекламата. Психологически механизми на въздействие на рекламата. Рекламни носители и рекламни средства. Видове реклами в туризма...
nerven
0 0 0
Последици от реализирането на риска за стопанската единица 12 стр.

Последици от реализирането на риска за стопанската единица

Рискът, както вече беше отбелязано, е вероятностна категория. В този смисъл, най-правилно и обосновано може да се окачестви и измери като вероятност за възникване на вреди...
dannyboy
0 0 0
Предмет на застраховането 6 стр.

Предмет на застраховането

Лицата, между които съществува застрахователно отношение, наричаме застрахован и застраховател. Това са страните на застрахователното отношение, подробно изучаваното изучаване на които е задача на застрахователното право...
rusev02
0 0 0
Предпоставка за възникване и развитие на презастраховането 12 стр.

Предпоставка за възникване и развитие на презастраховането

Същността на презастраховането, пътищата за неговото развитие, значимостта му и неговото организационно устройство се определят от конкретния етап на обществено-икономическото развитие...
the_magicer
0 0 0