Тест по цени и ценообразуване

Първи текущ тест по курс цени и ценообразуване за студенти трети курс в нов Български университет. Всички въпроси имат само един верен отговор.

Информация и рейтинг

Дата: 2021-04-21 00:59:01
Предмет: Цени и ценова политика
Предназначен за: Студенти от 3 курс
Въпроси: 30 въпр.
Сподели:

Публикуван от

admin

Въпросите, които ще видиш в теста:

  1. Колко групи цени съществуват?

  2. Автоматичен механизъм на убеждаване е:

  3. Какво представлява директния маркетинг, като инструмент на комуникационния микс?

  4. Какво представлява определянето на комуникационните цели като етап на комуникационния процес?

  5. Кои са каналите и средствата за убеждение и подтик към покупка на даден продукт?

  6. Колко са сферите, в които се вземат ценови решения?

  7. Към кой метод на ценообразуването, принадлежи метода на пълните разходи?

  8. Коя от изброените технологии се свързва с еднопродуктовото ценообразуване?

  9. Кое от изброените се отнася за анализа на разходите и доходността?

  10. Какво е характерно за ценностния метод на ценообразуване?