Колко групи цени съществуват?
Автоматичен механизъм на убеждаване е:
Какво представлява директния маркетинг, като инструмент на комуникационния микс?
Какво представлява определянето на комуникационните цели като етап на комуникационния процес?
Кои са каналите и средствата за убеждение и подтик към покупка на даден продукт?
Колко са сферите, в които се вземат ценови решения?
Към кой метод на ценообразуването, принадлежи метода на пълните разходи?
Коя от изброените технологии се свързва с еднопродуктовото ценообразуване?
Кое от изброените се отнася за анализа на разходите и доходността?
Какво е характерно за ценностния метод на ценообразуване?
Тест по цени и ценообразуване
Първи текущ тест по курс цени и ценообразуване за студенти трети курс в нов Български университет. Всички въпроси имат само един верен отговор.
Информация и рейтинг
Дата: | 2021-04-21 00:59:01 |
Предмет: | Цени и ценова политика |
Предназначен за: | Студенти от 3 курс |
Въпроси: | 30 въпр. |
Сподели: |