Тест по маркетинг за ВТУ "Тодор Каблешков". Тестът е от затворен тип с един верен отговор.
Публикуван от
admin
1
Сравнително по-привлекателен ли е даден пазар, на който има съществуващи или потенциални заместители на продукта на фирмата ни?
2
Какво ще бъде търсенето, ако купувачите не забелязват веднага по-високата цена и бавно променят навиците си на пазаруване:
3
Има ли смисъл ценовата дискриминация, ако пазарът не може да бъде сегментиран?
4
Вярно ли е че, чрез прибавянето на нов канал за разпределение може да се достигне до потребителски сегмент, който е недостижим за съществуващите канали?
5
При какви случаи е удачно да се прилага концепцията за усъвършенстване на производството (производствената концепция):
6
При бизнес с малко на брой клиенти и високо равнище на печалбите, какво е препоръчваното равнище на маркетинга на взаимоотношенията?
7
При кой метод на контакт може да се осъществи бързо и лесно привличане на участници за изследване, но данните могат да не бъдат представителни за целевата група, тъй като респондентите сами са се избрали.
8
Кой взима решение за покупки в една пазаруваща бизнес организация?
9
Сегментирането по доход е:
10
Коя от следните продуктови стратегии е най-подходяща за етапа на въвеждане:
11
Как се нарича този подход на ценообразуване, при който цената на продукта може да бъде няколко пъти по-голяма от себестойността му:
12
В кой от следните случай, компанията ще има най-голяма предпоставка за иницииране намаляване на цените:
13
Какво е равнището на маркетингов канал 'Производител - Търговец на едро - Търговец на дребно - Потребител':
14
На кой от следните стадии на жизнения цикъл на продукта, добавяната стойност от канала за разпределение по принцип е най-висока:
15
Каква ще е най-подходящата структура на търговския екип на дадена компания, ако тя продава множество продукти на различни видове потребители:
16
Твърдото комисионно заплащане на търговските представители:
17
Какъв метод за определяне на бюджет на маркетинговите комуникации е този, при който бюджета се определя въз основа на бюджетите за маркетингови комуникации на конкурентите:
18
Отбележете вярната последователност на основните етапи на процеса на бизнес пазаруване.
19
Какъв тип е това рекламиране, което се използва при достигналите зрелостта си продукти, когато целта е да се уверят текущите купувачи, че са направили правилния избор:
20
За коя група на Стратегическите бизнес звена (СБЗ) от матрицата на Бостънската консултантска група е най-подходяща стратегията за запазване на пазарния дял:
Изпрати за проверка