Тест с основни маркетингови понятия, основни въпроси и задачи. Съдържа 25 въпроса, всеки от които има само един верен отговор.
Публикуван от
admin
QuizBattles издига знанията ви за тестови въпроси на следващото ниво!
1
Списъкът (съвкупността) от всички артикули, които продавачът предлага на купувача, е известен под понятието:
2
Кои от изброените по-долу стоки не се отнасят към пазара на стоки с инвестиционно предназначение:
3
Кои от изброените по-долу са предварителни условия за успешно реализиране на стратегии, боравещи с ниски цени:
4
Според Ф.Котлър второто равнище на стоката, при което тя се „облича” в конкретни свойства, марка, опаковка, се нарича:
5
Позиционирането на автомобила „Nisan” модел „Almera” като най-добрата стойност (ценност) на подходяща цена е:
6
Когато фирмата няма основание да се надява, че ще увеличи печалбата в рамките на съществуващата маркетингова програма, тя прилага:
7
Маркетингови изпълнители са:
8
Данните, които са събрани и обработени предварително за цели, различни от целта на конкретното маркетингово проучване, представляват:
9
Незабавна обратна връзка с адресата на информационния компонент при комуникацията е типична за:
10
Мисловният процес, през който преминава поетапно потребителя при решение за покупка, се нарича:
11
Стратегията, при която фирмата се насочва към обслужване на повече от един пазарен сегмент, като за всеки един от тях се разработва специален маркетингов план, е:
12
При провал на нов продукт имиджът на компанията е по-малко уязвим при използване стратегия:
13
Използващите химикалки BIG и писалки PARKER имат:
14
В коя от фазите на ЖЦП е целесъобразна стратегия на модифициране на маркетинга:
15
Контактна група за защита на децата разпространява информация за заразени бебета в Индия с млечна храна на компанията Nestle. Кой фактор на средата провокира последвалия спад в продажбите на компанията:
16
За стратегията на диференциран маркетинг може да се твърди:
17
За дефинирането на маркетинга не е характерно:
18
Според продажбената философия акцентът при управлението на бизнеса се поставя върху:
19
Повечето български семейства отглеждат разнообразни зеленчуци за собствена консумация. Този начин за задоволяване на потребностите е известен като:
20
Функционални и потребителски тестове на новите продукти се правят при:
21
Когато производителят продава продуктите чрез складове на едро, които ги препродават на магазините в страната, е налице:
22
Системата за номериране, координиране и комуникации, въведена от Международната асоциация за номериране на артикулите, се нарича:
23
Ако фирмата е в състояние да се откаже и да ликвидира производството и продажбите на стоки, които представляват опасност за потребителите и обществото като цяло, тя прилага:
24
Степента и начинът на използване на продукта и равнището на потребителска лоялност се отнасят към една от следните групи признаци за сегментиране на пазара:
25
Когато компанията Shell организира игри с парични или предметни награди за привличане на автомобилисти към своите бензиностанции,тя използва:
Изпрати за проверка