При продажбата на продукти, за които потребителите искат да направят различни видове сравнение преди да вземат решение за покупка, търговците трябва да използват:
Ако технологията за продажба на дадена стока се усъвършенства и заплатите на търговските работници се повишат ще настъпи следното изменение в нейното предлагане:
Ако цената на придобиването на една стока е 300 лв., а търговската надбавка изчислена към продажната цена 40%, то продажната цена на тази стока ще бъде:
Ако търговеца използва политика на ниски търговски надбавки и бърза обращаемост, той трябва:
Кое от посочените изисквания във връзка с продуктовата гаранция не е вярно? Търговецът трябва да:
Какво ще стане с търсенето на видеокасети ако цената на видеомагнетофоните се повиши?
Ако средние стокови запаси на търговска фирма са в размер на 12 млн. лв., а годишните продажби са 180 млн лв, то скоростта на обръщение е:
Според стила си на живот потребитлите се делят на няколко групи. Коя от посочените групи не се отнася към вътрешномотивираните потребители ?
Търговец остановява че след проведената рекламна кампания, приходите от продажби в един от неговите магазини са се увеличили. Това е:
При наличие на дефицит равновесието на пазара може да се възстанови чрез посочените икономически регулатори с изключение на: